آموزشها و دانستنيها
Service Times: 9am and 10:30am
6399 North Wells Road, Bigtownville, CO 32748

شنبه 28 مرداد 1396 Saturday 19 August 2017 26 ذی‌القعده 1438
  • Register

پیلاتس برای دویدن

پیلاتس برای دویدن:

مقاله از : سپیده جواشی مربی پیلاتس

در هنگام دویدن آسیب کمتر،سریع تر و مسافت بیشتری را طی کنید. اگر دونده حرفه ای و یا دونده آماتور هستید دویدن با گام های بلند و سنگین را تجربه کنید.
دویدن بی شک یک راه آسان برای حفظ سلامت قلبی و عروقی است.اما عدم تقارن در بدن باعث ایجاد خستگی در بدن میشود این عدم تقارن به دلیل مکانیزم ضعیف بدن است.وقتی از اندام های اصلی برای دویدن استفاده نمیکنید بنابراین از بقیه عضلات و اندام ها کمک میگیرید( این ویژگی معمول دونده هاست) که این موضوع باعث درد پشت و التهاب مفاصل،مشکلات در پاها و سایر دردها از همین علت ناشی میشود.

 

چرا پیلاتس؟ پیلاتس قدرت بیشتر ،انعطاف بیشتر برای ستون فقرات و اسکلت بدنی پدید می آورد و همچنین باعث تسریع در بهبود دردها و صدمات میشود.

برای یک دونده استفاده درست و اصولی از بدن کلید رمز موفقیت اوست که به وجود آمدن این وضعیت بر پایه یک اسکلت بدنی قوی است.پیلاتس عضلات ناحیه لگن ، پشت،شانه ها را حمایت میکند و با کشش و تقویت این عضلات به بدن قدرت می بخشد.همه ی این عوامل تفاوت بزرگی را در وضعیت تعادل ،تکنیک و سرعت شما در دویدن ایجاد میکند.ارتباط بین سر و گردن و ستون فقرات و ناحیه لگن باعث تمرکز بیشتر بر اندام پایین تنه و پاها میشود که احتمال کاهش بروز صدمات و عملکرد بهتری را برای شما به ارمغان می آورد. در تمرینات پیلاتس عضلات بطور هماهنگ رشد می کنند و ستون فقرات استقرار پیدا میکنند و کشیده تر به نظر میرسند.فضای ریه حجیم شده و قابلیت تنفس افزایش پیدا میکند و دامنه حرکتی و انعطاف در ناحیه لگن و باسن و بالاتنه افزایش می یابد که باعث روانتر و سریع تر دویدن میشود.

در نتیجه یک اسکلت بدنی قدرتمند به یک دونده کمک کند تا بتواند با حفظ توازن بر بدن با عملکرد بهتری حتی در مسافت های شیب دار بدود .بنابراین با فشار کمتر بر بدن ، خستگی را کمتر احساس کنید. "بدون درد و آسیب بدوید" 

موسسه پيلاتس ايرانيان
www.pilates.ir

 

آخرين بروز رساني چهارشنبه 25 مرداد 1396 2:38:38 ب ظ .

مشترک کانال پيلاتس شويد


جهت عضويت در کانال
روي لوگوکليک کنيد
ويژه تلفن همراه

آخرین اخبار

کلمات کلیدی